Sám Sebe Pán® Branding

Branding, s ktorým sa stotožníš

ZISTI VIAC

Tvoja značka ťa musí vystihovať

Tvoje logo či celý branding tvojej firmy je ako tvoje oblečenie či účes. Či si to uvedomuješ alebo nie, ľudia ťa súdia na základe tvojho oblečenia, doplnkov či účesu. Prvý dojem teba ako človeka je dôležitý, keď stretneš niekoho nového, že? S logom či brandingom tvojej firmy je to presne také isté.

Keď nosíš obyčajné modré rifľové nohavice a šedé tričká, nikto si ťa na párty či spoločenskej udalosti nezapamätá. Splynieš s davom. Rovnako tak aj obyčajné logo, urobené z nejakej šablóny za 10 €, ťa nijako neodlíši a skôr image teba a tvojej firmy poškodí ako ti pomôže.

Keď si však dáš na svojom oblečení záležať, oblečieš sa o niečo štýlovejšie ako väčšina, no zároveň si zvolíš oblečenie, ktoré sa hodí k tvojej osobnosti, ľudia si ťa nie len všimnú, ale aj ľahšie zapamätajú. Rovnako, keď si logo či celý branding svojej firmy dáš urobiť profesionálovi na mieru, tvoja firma bude medzi tisíckami iných firiem jednoduchšie rozoznateľná a lepšie zapamätateľná.

Logo dizajn nie je iba o vytvorení pekného symbolu a nájdení pekného písma.

Tvoja značka nie podľa tvojich predstáv, ale tvojej osobnosti

Väčšia ľudí má o svojej novej značke svoju vlastnú predstavu. Chcú, aby bol v ich logu taký a taký symbol. Chcú, aby bolo to a to písmeno v názve prepojené. Chcú použiť určitú farbu, pretože sa im jednoducho páči. A to je ten problém. Presne preto má väčšina firiem neoriginálne, nudné logá a brandingy, ktoré nevystihujú ani osobnosť ich majiteľa/zakladateľa, ani dušu firmy samotnej. Profesionálni grafici vedia, že to, čo klient chce, nie je vždy to, čo potrebuje.

Profesionálni grafici vedia, že to, čo klient chce, nie je vždy to, čo potrebuje.

Ešte predtým ako grafik začne dizajnovať tvoje nové logo či kompletný branding, musí ťa najskôr spoznať. A tým nemám na mysli zistiť, aké farby sa ti páčia - aj keď aj táto informácia môže byť užitočná. Tým mám na mysli prísť na to kto si, čo je pre teba dôležité, čo ťa motivuje podnikať a robiť práve to, čo robíš.

V prípade, že tvoja firma už nejaký čas existuje a máš záujem o rebranding (vytvorenie novej firemnej identity), grafik musí spoznať nie len teba ako majiteľa/výkonného riaditeľa danej firmy, alebo aj firmu samotnú - aké sú jej hodnoty, čo je pre firmu dôležité, prečo existuje a čo je jej hlavným cieľom.

Kto som a ako ti viem pomôcť

  • Vyše 12 rokov profesionálne dizajnujem logá, firemné identity, tlačoviny a web stránky.
  • Vyše 4 roky podnikám iba cez internet a mám skúseností z mnohých oblastí online podnikania.
  • Vyše 7 rokov žijem v zahraničí (spolu v 6 krajinách) a mám hlboké skúsenosti s rôznymi kultúrami.
  • Aktívne sa zaoberám psychológiou a podvedomým ľudským správaním.
CHCEM BRANDING, KTORÝ MA VYSTIHUJE(presunie ťa na objednávkový formulár)

11

rokov praxe

XX

logotypov

XX

firemných identít

XX

klientov

Objednávka

Kompletná firemná identita
549 eur40% zálohová platba (219 eur)
  • Logotyp vrátane symbolu
  • Firemné písmo
  • Firemné farby
  • Firemný slogan
  • Kompletný dizajn manuál (tlačený)
  • Skype konzultácia
  • Firemné prvky
  • Vizitky
  • Hlavičkový papier
  • Zakladače
  • Šablóna marketingového materiálu
  • Šablóna polepu firemného auta
  • Návrh potlače reklamných predmetov
  • Emailový podpis
  • Šablóna marketingového emailu
Chcem kompletnú identitu

Dodanie do 3 týždňov

Základná firemná identita
349 eur40% zálohová platba (139 eur)
  • Logotyp vrátane symbolu
  • Firemné písmo
  • Firemné farby
  • Firemný slogan
  • Základný dizajn manuál (v pdf)
  • Skype konzultácia
  • Firemné prvky
  • Vizitky
Chcem základnú identitu

Dodanie do 2 týždňov

Logotyp
199 eur40% zálohová platba (79 eur)
  • Logotyp vrátane symbolu
  • Firemné písmo
  • Firemné farby
  • Firemný slogan
  • Jednoduchý logo manuál (v pdf)
Chcem logotyp

Dodanie do 2 týždňov

Odporúčania spokojných klientov

Jana Bieliková,

Keď som požiadala Luba o vytvorenie loga, netušila som, ako nápadito a výstižne sa s tým pohrá. Vytvoril mi firemnú identitu „digitálnej účtovníčky“, z ktorej som od prvého momentu maximálne nadšená. Vystihuje môj prístup modernej spolupráce smerom ku klientovi a účtovné služby tak mení na online podnikanie.

Jana Bieliková, Digitálna účtovníčka
Jurah Huba,

Práca Ľubomíra Juríka je moderná, poctivá a rýchla. Spolupracujem s ním 10 rokov na viacerých projektoch a nikdy ma svojimi návrhmi, alebo ich realizáciou nesklamal. Považujem ho za špičku vo svojom odbore. Vždy vie pochopiť predstavy zákazníka a realizovať ich spôsobom, ktoré prekvapia.

Jurah Huba, Poľnoinfo.sk
Angelika Vavrová,

Veľmi sa mi páčilo, že Lubo nemal zbytočné otázky, nevypytoval sa, spoznal mňa, moju prácu a podľa toho na prvýkrát vytvoril logo, s ktorým som bola hneď spokojná a stotožnená. Myslím, že Lubo sa vie naladiť aj keď máte jasnú predstavu ako to chcete, ale aj keď ju vôbec nemáte a jediné zadanie je „aby to vystihovalo mňa a moju prácu“ – a to teda nevie každý.

Angelika Vavrová, Angelik.sk

Postup tvorby nového loga/firemnej identity

1

Vytvoríš objednávku, počas ktorej zadáš niekoľko údajov

...

arrow

2

Uskutočníš zálohovú platbu

Na firemný účet SÁM SEBE PÁN, s.r.o. prevedieš 25 eur. Úhradu môžeš urobiť svojou platobnou kartou, online bankovým prevodom, cez PayPal či dokonca Bitcoinmi.

arrow

3

Počkáš na prvé návrhy svojej značky

...

arrow

4

Spoločne preberieme jednotlivé návrhy a zhodneme sa na úpravách

...

arrow

5

Počkáš na finálny návrh svojej značky

...

Najčastejšie otázky

Čo je to brand / branding?

Brand je anglické slovo v doslovnom preklade znamenajúce "značka". Napríklad Coca Cola je brand / značka. Branding je anglický výraz, ktorý pomenúva vytvorenie unikátnej značky a "image" produktu alebo firmy, na základe ktorej je daný produkt alebo firma jednoznačne odlíšiteľná od iných produktov alebo firiem. Zároveň je jednoduchšie zapamätateľná, vďaka čomu sa zvýši aj vernosť zákazníkov danej značke.

Na Slovensku sa často používajú výrazy firemná identita a vizuálna identita firmy, ktoré pomenúvajú definíciu vzhľadu firemnej komunikácie s konečnými spotrebiteľmi. Hlavnou časťou firemnej identity je jedinečné logo, farby, typy písma, vizuálne elementy a ich celkové prepojenie a použitie pri propagácii produktov, služieb či samotnej firmy.

SOM PRIPRAVENÝ ÍSŤ DO TOHO(presunie ťa na objednávkový formulár)

Volám sa Lubo Jurík a som dizajnér, ktorý sa vždy pýta prečo

Od roku 2009 do roku 2012 som žil, študoval a pracoval v Sydney v Austrálii, kde som sa zoznámil s kultúrou pozitivizmu, ale aj s ázijskými kultúrami, ktoré ma odvtedy nesmierne fascinujú.

Ďalšie 4 roky som strávil v Ázii. Živím sa prácou z laptopu, nech sa nachádzam kdekoľvek. Doteraz som okrem Austrálie a Veľkej Británie žil aj v Thajsku, Južnej Kórei, Malajzii a na Taiwane, a cestoval som aj na Srí Lanke, Filipínach, v Singapure, Hong Kongu, Japonsku a v mnohých krajinách Európy. Aktuálne žijem v meste Busan v Južnej Kórei.

Okrem dizajnu a tvorby web stránok sa venujem aj iným projektom. Na blogu Sám Sebe Pán™ píšem o pozitívnom myslení, seba motivácii a prekonávaní samého seba, online kurzom Zarábaj Ako Pán™ pomáham ľuďom so zarábaním cez internet, vydal som svoju prvú knihu Láska k Aziatkám a vo voľnom čase prednášam a tvorím internetovú rádio show s názvom Sám Sebe Pán™ Podcast.

Aj v týchto médiách hovorili o mne a mojich projektoch

Zmienky v médiách

Výber balíka a cena

Kompletná firemná identita
549 eur40% zálohová platba (219 eur)
  • Logotyp vrátane symbolu
  • Firemné písmo
  • Firemné farby
  • Firemný slogan
  • Kompletný dizajn manuál (tlačený)
  • Skype konzultácia
  • Firemné prvky
  • Vizitky
  • Hlavičkový papier
  • Zakladače
  • Šablóna marketingového materiálu
  • Šablóna polepu firemného auta
  • Návrh potlače reklamných predmetov
  • Emailový podpis
  • Šablóna marketingového emailu
Chcem kompletnú identitu

Dodanie do 3 týždňov

Základná firemná identita
349 eur40% zálohová platba (139 eur)
  • Logotyp vrátane symbolu
  • Firemné písmo
  • Firemné farby
  • Firemný slogan
  • Základný dizajn manuál (v pdf)
  • Skype konzultácia
  • Firemné prvky
  • Vizitky
Chcem základnú identitu

Dodanie do 2 týždňov

Logotyp
199 eur40% zálohová platba (79 eur)
  • Logotyp vrátane symbolu
  • Firemné písmo
  • Firemné farby
  • Firemný slogan
  • Jednoduchý logo manuál (v pdf)
Chcem logotyp

Dodanie do 2 týždňov

"Na dizajn môžu byť iba tri reakcie - áno, nie a WOW! Wow je tou, na ktorú sa treba zamerať."
- Milton Glaser, dizajnér slávneho nápisu "I ❤ NY"

Potrebuješ pomôcť?

Ak potrebuješ pomôcť s určením svojho cieľa a termínu na jeho dokončenie, veľmi rád ti s tým pomôžem. Ozvi sa mi.

Chcem tvoju pomoc